luni, 30 ianuarie 2012

Fiori de gheata

 Mereu iarna iti vin in minte felurite sentimente
pe care le-ai incercat pe parcursul intregului an, sentimente de care brusc, nu mai poti scapa...
e ca si cum te-ar urmari...


In amintirea a tot ce-a fost odata
Desi apoi...a intervenit o alta fata,
As vrea frumos sa-ti multumesc
Ca m-ai ajutat si invatat cum sa zambesc.

Stiu si ca nu ti-a fost usor
Dar totusi, parca imi e dor...
Sa treci peste ceea ce-am facut
Stiu bine cat de tare te-a durut. 

Mi-e dor, dar tot sunt fericita.
Incerc totusi sa-ti alin durerea cumplita.
Zambest! Fals sau nu, incerc sa fiu eu
Sa trec peste ce-a fost si peste orgoliul meu.

Tineai mortis sa ma ranesti
Cand minteai ca n-o iubesti.
Dar nu te las, uita ce-a fost
Durerea ta are acum mai mare rost.

S-a dus, acum sunt bucuroasa.
Fata mea, trista odata, acum e luminoasa.
Privesc cum ce-a fost rau se naruie
Intotdeauna binele si iubirea staruie.

Radiez fiori de gheata,
Sunt gata sa iti arat o alta fata!
Ce daca atarna totul de un fir de ata?
C-oi fi eu sau alta, pana la urma, ce-ti pasa?


Uneori, ceea ce cred cei din jurul nostru ne ademeneste intr-o cumplita visare si sperare ca ne vom schimba poate, pentru ei. Dar merita oare efortul?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu