joi, 9 august 2012

Revenind în prezent

          Și sunt momente în viață în care ne pierdem, sunt persoane de care ne îndepărtăm. Sunt prieteni în care ne pierdem încrederea și în cele din urmă îi pierdem și pe ei. Cel mai dureros e atunci când pierzi un prieten din cauza orgoliului tău, din cauza fricii și din cauza mândriei peste care nu vrei să calci. 
          Trebuie să fim conștienți că fiecare persoană merită o a doua șansă. Am învățat că e important să știi să lași de la tine, că e important să fi capabil să faci primul pas chiar și atunci când te doare cel mai tare, în ciuda indiferenței celorlalți. Am învățat că dacă vrei să ajungi undeva, trebuie să lupți indiferent de circumstanțele din calea ta. Cu toate astea, am învățat că scopul nu scuză mijloacele, nu poți călca alte persoane în picioare doar de dragul de a fi tu fericit! Nu suntem animale, suntem oameni și avem nevoie de ajutor. Avem nevoie să ne conectăm unii cu alții, să formăm o legătură.
           De aceea am ales să iert. Am ales să las în urmă toate răutățile care și-au făcut drum la inima mea, dar am ales totodată să le permit să mă facă mai puternică. Nu am lăsat nimic și pe nimeni să mă doboare, dar da, am lăsat impresia că au câștigat. Până mi-am dat seama că acea atitudine era greșită. Mi-am îndreptat greșelile pe cât posibil, am acordat o a doua șansă acolo unde trebuia și am ales să mă apropi din nou de acele persoane care odată m-au rănit, pentru că mi-am dat seama că am avut și eu parte din vină, că dacă eu aveam o altă atitudine poate nu se ajungea la asta. Cu toate astea, nu am regrete, am înțeles că dacă ți cu dinții de o amintire care te rănește nu se numește avansare, se numește stat pe loc, iar astfel nu poți înainta în viață.

                 Așa că... La Revedere răni, durere, ură, gust amar, neiertare!
                          Bun Venit vindecare, bucurie, iubire, prietenie, iertare!


Învață din asta, până nu e prea târziu! 
:) G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu